.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

هشدار و کمک

یه نکته ای رو به دوستانی که دوربین دیجیتال دارن بگم، اینکه از خورشید عکس نگیرید، چون باعث سوختن دوربینتون می شه و خلاصه کلی خرج رو دستتون می ذاره. من یکی رو خدا خیلی رحم کرد!

دوستان کسی می دونه برای اینکه از شر این تبلیغ بالای صفحه خلاص شم باید چی کار کنم و چی رو حذف کنم، اخه این تبلیغ مانع از دیده شدن اسم وبلاگم شده. ممنون می شم کسی کمک کنه.

نظرات 4 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 15:17 http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

من خودم و مسعود جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:34 http://3tadoost.blogsky.com

اگه پیدا کردم حتما بهت میگم !


ممنون

آونگ خاطره های ما چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:18

سلام عزیزم
فکر نمی کنم راهی باشه برای اینکه تبلیغ حذف بشه اما خب یه ضربدر گوشه ش هست اونو بزنی میره کنار
می بوسمت

سعید چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:49

سلام
از شر تبلیغ که نمی تونی راحت بشی چون اصولاْ سرور سایت به خاطر مشهور شدن همین تبلیغ ها این فضای رایگان رو بهت اختصاص داده ولی کاری که می تونی انجام بدی اینه که اسکریپت های سایت رو دستکاری کنی و جای اسم سایت رو تغییر بدی مثلا کمی به طرف راست بکشونیش یا ۵ خط بیاریش پائین تر. سعید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد