.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

بهار

همیشه کنار اومدن با تغییر شرایط برای من سخت بوده و هست و این یکی از بدترین ویژگی هایی که من دارم. حالا این تغییرات می تونه تغییر محل زندگی یا تغییر زمان یا حتی تغییر فصل باشه. ولی خوشبختانه هیچ وقت با بهار مشکلی نداشتم حتی همیشه برای از راه رسیدنش لحظه شماری هم کردم.بهار برام یاد آور خاطرات خوبه و هوای بهاری خیلی بهم می چسبه. حاضر نیستم لذتهای این فصل رو با هیچ چیز عوض کنم.

عکاسی در نوروز

این سوژه ها رو در ایام عید شکار کردم!

تا حالا چراغ راهنما با ۴ تا چراغ دیده بودین؟! من دفعه اولم بود که می دیدم!

چراغ راهنما

 

نمی دونم این کفشها چطوری به این زیبایی روی سیم های برق قرار گرفتن!

کفش

جشنواره

دوستان اگه دوست دارین تو جشنواره نوروزی وبلاگستان فارسی شرکت کنین. اطلاعات بیشتر رو هم از اینجا بخونین.

زیارت

سال ۸۳ موقع تحویل تو حرم امام رضا بودم. اون سال بهترین سال زندگی من بود و این قدر خاطرات خوبی ازش برام باقی موند که هر موقع مرورشون می کنم غرق شادی می شم. امسال موقع تحویل مشهد نبودم ولی، قسمت شد هفته دوم برم پیش امام رضا. به خاطر تجربه زیبایی که از اون سال دارم ایمان دارم که از برکت وجود این بزرگ، امسال نیز سال متفاوت و ماندگاری خواهد شد. انشاالله...

باور

با وجود اینکه ۶ روز از سال جدید می گذره ولی وقتی به آرشیو این بغل نگاه می کنم جا می خورم هضمش یه کم سخته! اومدن سال ۸۷ رو می گم.

۸۷

آغاز سال یک هزار و سیصد و هشتاد و هفت هجری خورشیدی مبارک.

 

هفت سین 87

پ.ن: بعد از اینکه عکس رو گرفتم و اپ لود کردم به این نتیجه رسیدم که باید جای سبزه و لاله عوض می شد! این طوری ماهی هم مشخص تر می شد. انشالله این تجربه باشه برای سال آینده! سالی پر از آرامش رو برای همتون آرزومندم.