.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

خونه داری

خونه داری وقت و انرژی می خواد. برای اینکه یه خونه تمیز و مرتب داشته باشی و برای اینکه یه غذای خوشمزه درست کنی باید براش وقت بذاری. خیلی وقتها از عملکرد خودم در این زمینه راضی نیستم. خیلی سعی می کنم که شاغل بودنم خدشه ای به خونه دار بودنم وارد نکنه ولی بعضی وقتها واقعا نمی شه. مگر اینکه کلا عصرها خونه بمونم تا بتونم نبودنم از صبح تا ظهر رو جبران کنم.  همیشه دنبال یه غذایی می گردم که در ظرف کمتر از دو ساعت اماده بشه! اینکه بتونم زیاد براش وقت بذارم  نمی رسم. اما نباید جا بزنم. باید بیشتر از اینها تلاش کنم و وقت بذارم که یه خانم خونه دار خوب باشم. البته بنده خدا شوهرم هیچ وقت ازم گله نکرده. البته شایدم من زیادی حساسیت به خرج می دم و شاید چون مامانمو می بینم که خونه دارن و همه وقتشونو کلا صرف انجام امور خونه می کنن فکر می کنم که کم می ذارم. هیچ وقت دوست نداشتم که همه وقتمو فقط به بشور بساب و جارو و ... بگذرونم احساس می کنم با این کار عمرم تلف می شه!

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:13 http://gtale.blogsky.com

سلام
من هم شاغلم .شاغل بودن ما که به زندگی چندان خدشه ای وارد نمی کنه .من کسایی رو میشناسم که شاغل نیستند اما به امورات خونه کمتراز یه شاغل میرسند
ولی باید درنظر گرفت که اول خانواده بعد شغل
درست گفتم ؟؟
آخه جدیدا نظر خواهی که کردند بیشتر خانم ها اولویت اول رو شغل بعد پول بعد ازدواج قرار دادند

موفق باشید

درسته قبول دارم باید اولویت اول خونه داری باشه. اما من اولویت بندیم اول کار نبود ولی خدا رو شاکرم که همسرم با کارم مخالف نبود. چون واقعا با روحیاتم سازگار نیست.

خانوم قهوه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:25 http://paatough.blogfa.com

منم هیچ وقت دوس ندارم مثه مامانم خونه نشین و درگیر کارای خونه باشم . چون اینجوری اصلا احساس مفید بودن نمی کنم !

موسوی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:22 http://2oost.blogfa.com

سلام
عید شما هم مبارک باشه
میگم خداییش شوهرت داره از دست تو چی میکشه اخه یه غذای بیست و خوب رو که وقت نداری واسش درست کنی
بنده خدا شوهرت فکر کنم هر روز باید ساندویچ بخوره
یه سری هم به وبلاگ ما بزن
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

نه دیگه این طوریم نیست. شاید سه ماه یه بار ساندویچ بخوریم! همیشه غذا درست می کنم. ولی بعضی وقتها دلم می خواد غذاهایی که خیلی احتیاج به وقت داره رو درست کنم نمی شه.

رز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:35 http://lahzeham.blogsky.com

سلام بید قرمز عزیز
تو خیلی وقته نمی نوشتی دیگه...وقتی اسمت و تو صفحه اول دیدم به چشمام شک کردم.....
خوشحالم برگشتی....کار خونه هم همیشه هست دوستم...
از اینکه همه زندگیت به کار خونه نمی گذره باید خدا رو شکر کنی...کار بیرون از خونه واسه یه زن نعمتیه...
راستی معرفی نکردم...بهارینم....وبم و عوض کردم...اگر زحمتی نیست لینکم و تغییر بده...شما هم لینک می شید تو وب جدیدم....
پیشم بیا اگر وقت کردی

رز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:37 http://lahzeham.blogsky.com

سلام بید قرمز عزیز
تو خیلی وقته نمی نوشتی دیگه...وقتی اسمت و تو صفحه اول دیدم به چشمام شک کردم.....
خوشحالم برگشتی....کار خونه هم همیشه هست دوستم...
از اینکه همه زندگیت به کار خونه نمی گذره باید خدا رو شکر کنی...کار بیرون از خونه واسه یه زن نعمتیه...
راستی معرفی نکردم...بهارینم....وبم و عوض کردم...اگر زحمتی نیست لینکم و تغییر بده...شما هم لینک می شید تو وب جدیدم....
پیشم بیا اگر وقت کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد