.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

زمان

چه برای تثبیت و چه برای فراموشی مسائل زمان بزرگترین یاری کننده است.

خدایا شکرت

الان دارم می فهمم که خدا چه قدر دوسم داره! هیچ کارش بی حکمت نیست. همیشه برای من نشانه هایی قرار داده بود، که گاهی اوقات خودم سهل انگاری کردم تو دقت به این نشانه ها. ولی دیگه نمی خوام نسبت بهشون بی اعتنا باشم.

خدایا منو ببخش اگه ناشکری کردم.

برف

دو روز که اصفهان داره بارون می یاد. و امروز این بارون به برف تبدیل شد. من یکی که کلی غافل گیر شدم. یادم نمی یاد که تو آبان ماه اصفهان برف اومده باشه.

چند روز که کلی فعال شدمو صبح ها می رم پارک، کنار زاینده رود. به که چه هواییه. جای همگیتون خالی.

من می تونم...

قبلاْ می خواستم، اول به خودم ثابت بکنم که می تونم بعد به بقیه(یه عده خاص!)

ولی الان به این نتیجه رسیدم که اول باید به بقیه ثابت بکنم که می تونم، بعد به خودم!

میم مثل مادر

دیروز رفتم فیلم"میم مثل مادر" رو دیدم. در عین زیبایی بار غم زیادی رو داشت. آدم وقتی این چیزها رو می بینه باعث می شه بیشتر فکر کنه و بیشتر به عمق فاجعه ای که تو جنگ ایران و عراق به سر خیلی از رزمنده های عزیز اومده پی ببره. اونایی که شیمیایی شدن.این صدام لعنتی با جوونای ما چه ها که نکرد.

قاطی پاتی

انگاری یه قفل گنده زدن به مخم. به هیچ نحوی کار نمی ده!!

سرماخوردگی

لعنت به این ویرویس سرما خوردگی. آدمو از پا در میاره. خلاصه اگه مردم حلالم کنین!