.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

مواقعی که ادم بتونه...

خیلی وقتها تو زندگی باید خویشتن دار بود تا بشه زندگی کرد تا بشه با خیلی از مسائل و مشکلاتی که تو این راه برامون پیش می یاد کنار بیایم. ولی گاهی اوقات ادم تو اون شرایطی قرار می گیره که نمی تونه به خودش مسلط باشه تا ببینه چطوری می تونه موانع رو از سر راهش برداره و این خیلی بده. ولی اون مواقعی که ادم بتونه به خودش مسلط باشه حتی دست و پنجه نرم کردن با اون مشکل هم براش شیرین خواهد بود. امیدوارم که هیچ وقت هیچ ادمی دچار افسردگی نشه که دلیل بزرگیه برای اینکه نتونه شخص به خودش مسلط بشه و همه چیز رو در تاریکی می بینه.

زندگی

زندگی زیباست ای زیباپسند  

زنده اندیشان به زیبایی رسند 

آنقدر زیباست این بی بازگشت 

کز برایش می توان از جان گذشت

فراموش کرده بودم!

دوستی، که 4 سالی هست که می شناسمش در پاسخ جمله ای که با  "اگر" شروعش کردم، گفت: با شناختی که من از اراده و پشتکار شما دارم مطمئنم که می تونی!  

با این جمله یه لحظه به خودم اومدم. و به عقب نگاه کردم همیشه این کار رو می کردم ولی فقط نکاتی رو توش می دیدم که تاسفِ نبودش رو تو اکنون می خوردم ولی امروز باعث شد که به گذشته طور دیگه ای نگاه کنم. نگاه کنم به پشتکارم، من نکات مثبت خودم رو فراموش کرده بودم باید یه یا علی بگم،  

 

                                                           یا علی مدد... 

 

خدایا کمکم کن.

خدایا برزخم فرداست         چرا امروز می سوزم؟! 

 

 

...

زندگی!

این مدت فهمیدم کل زندگی دروغی بیش نیست!

بودن یا نبودن!

 خدایا ما هم هستیم،

 اگه دوست داشتی یه گوشه چشمی هم به ما بنداز!

درون و برون

هیچ کس فکر نمی کنه پشت این ظاهر آرووم من، یه دریای طوفانی باشه. یا اینکه پشت این اراده به ظاهر کوه من لرزشها باشه. پس من چه بازیگر خوبی ام!