.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

هواسم نیست!

می خواستم برای وبلاگ نامه ها کامنت بذارم. ولی وقتی متن رو نوشتم و فرستادم احساس کردم که تو برای کامنتدونی یه وبلاگ دیگه نوشته بودم که نمی دونم کدوم وبلاگم هست!! 

خواننده های عزیز اگه دیدین یه کامنت بی ربط برای پستتون اومده که به این پست وبلاگ نامه ها: نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم دی 1387ساعت11:14توسط مسعود... (این مدل پست معرفی کردن هم نوبره برای خودش اخه نه تیتر داشت و نه می شد به این مطلب لینک مستقیم داد!) ربط داره مطلبش رو برای خودم کامنت کنین تا من بعدا بفرستم برای مسعود عزیز! اخه دیگه حوصله ام نمی شه اون همه رو از نو تایپ کنم! آقا مسعود شرمنده! 

 

برای هیرودیا: هیرو جان وبلاگت برام باز نمی شه که بهت خبر بدم به روزم!  

 

پس نوشت: با توجه به کامنتهای دوستان من واقعاْ حواسم پرت بوده وقتی این پست رو می نوشتم!

نظرات 4 + ارسال نظر
س-ر جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:05 http://sajadrashidi.blogfa.com

سلام.
فکر می کنم حواست نبوده نه هواست!!

بولوت شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:28

حواست نیست یا هواست نیست ؟ (شیطونک)

کامی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:12 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
این دیگه آخرشه
این مدلی ندیدم که تو بلاگ شما دیدم
تو کامنت من که نبود
به ما سر بزن

مسعود... چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:46

سلام...
ممنونم که به یاد ما هستید...و لطف میکنید...
کامنتها و پستهای شما همیشه سرشار از محبت و صمیمیته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد