.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

حساس

خیلی وقتها اون چه که به ذهنم می رسه برای نوشتن در خیلی مواقع کوتاهه. یکی از عیبها یا شایدم حسن هایی که من در بیان عقایدم دارم اینه که نمی تونم به موضوعی پر و بال بدم و اونو طولانی کنم شاید این یه جاهایی خوب باشه ولی گاهی اوقات هم یه سری مسائل احتیاج دارن به اینکه راجع بهشون مقدمه چینی بشه!  

نکته ای که مدتهاست باهاش برخورد کردم و یادش گرفتم اینه که هیچ وقت تو یه رابطه که دو نفر با هم دارن، از جمله دوستی، همکار، زن و شوهر و ... و تو این رابطه ها مشکلی بین اونا هست، یه طرفه به قاضی نرم. آدم باید همیشه حرف دو طرفش رو بشنوه بعد قضاوت کنه. که البته من خیلی مواقع خودم رو در جایگاه قاضی نمی بینم چون یه جاهایی واقعاً قضاوت خیلی ظریف و حساس می شه.

نظرات 5 + ارسال نظر
پرسه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:09

موافقم

سهراب دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:20 http://2kalameh.blogfa.com

آره درسته! از طرفی هم وقتی دونفر با هم مشکل دارن فکر نکن که حتما یکی درست میگه اون یکی غلط! خیلی وقتا جفتشون اشتباه میکنن...

خیلی وقتهام جفتشون درست می گن!

تمشک تلخ سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:28 http://bootimar.persianblog.ir

سلام. گذشته از امر خطیر قضاوت که بهت توصیه می کنم جز در مورد خودت و رفتار خودت ازش دوری کنی در مورد دعوای بین همسران از قدیم گفتند: زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند...هیچوقت دخالت نکن و فقط شنونده باش. واقعیت اینه که خیلی هاشون فقط احتیاج به یه شنونده خوب دارن و خودشون عیب کاراشون رو بهتر میدونن.
خوبه که دقت و توجه می کنی.شاد باشی.

مانی مسیحا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:49

قضاوت هیچوقت نتیجه نمیده!

کامی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:03 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
امید وارم تو زندگی همین دغدغه های کوچیک باشه بزرگتر نشه
من تو لینک شما نیستم اگه میشه منو لینک کنید
راستی من چندمین باره که واسه شما نظر میدم ولی من حتی تو لینکتون هم نیستم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد