.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

این روزهای من

اگه بگم اشک تو چشمام جمع شد وقتی کامنتهای تک تک شما عزیزان رو خوندم و دیدم این همه دوست دارم تو دنیای مجازی که به یاد من هستن. اول از همتون ممنونم به خاطر همدردی با من، بعد اینکه بگم مامان دیروز از بیمارستان مرخص شد، حال عمومی مامان بد نیست ولی دکتر گفته باید آنژیو کنن. امروزم رفتیم پیش یه دکتر دیگه اونم همینو می گه ولی خیلی ها معتقدن تا می شه نباید آنژیو کرد یه دکتر خوب تهران سراغ داریم که البته وقتهاش طولانیه باید ببینیم می تونیم تو یه فرصت کوتاه برای مامان نوبت بگیریم.  

گاهی اوقات خودم تهی می شم، گاهی اوقات خدا رو فراموش می کنم و ناراحتی وضعیت مامان اون قدر بهم مسلط می شه که یادم می ره از خدا آرامش خودم و سلامتی مامان رو بخوام. هر از گاهی کسی تلنگری به من می زنه. امروز یکی از دوستام بهم می گفت: تو که ایمانت قوی بود توکل کن به خدا. تازه یادم افتاد که نباید خودمو ببازم. ولی خوب قبول کنید که شرایط سختیه. از همه تون التماس دعا دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مسعود... چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:40

سلام...
خوشحالم که حالشون بهتره...
توی تهران هم دکتر های خوب قلب زیاد هست...
مثل دکتر حسین اردبیلی...
دکتر کبیری...
دکتر ماندگار...
احتمالا بیمارستان دی هم یکسری دستگاه آورده که ایکس ری رو جایگزین آنژیو کرده...اونجا فکر میکنم دکتر هاشمی هستند...

مامان دنی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:18

سلام عزیزم خوشحالم که مامان بهتره امیدوارم که هر چه زودتر خوب بشه .ببینم منظورت از خیلی ها کیا هستن مردم عادی ؟ ببینین که دکتر چی میگه و همون کار رو انجام بدین .برای تو و مامان دعا میکنم .ببوس مامان گلت رو از طرف من و بهش بگو دختر خوبی داره قدرش رو بدونه

سهراب پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:54 http://2kalameh.blogfa.com

خدا رو شکر! خدارو شکر! امیدوارم که کاملا خوب بشه مامانت.دعا میکنم.

مامان دنی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:01

چطور خانومی؟ مامان خوبه ؟

آونگ خاطره های ما شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:49

از عمق دل برای مادرت دعا می کنم
نازنین اینجور مشکلات جسمی دیگه نگرانی نداره
خدا رو شکر راه علاجش برای پزشکان خیلی آسون شده
مراقب خودت باش
با مهر
مینو

هیرودیا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 http://mysanctum.persianblog.ir

عزیزم
آنژیو خطرناک نیست.فقط باید کسی که این کار رو می کنه وارد باشه به آنژیو.
اصلا نگران نباش.
انشاءالله که مامان خوب خوب خوب خوب می شن.
الهی آمین.

سهراب یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:13 http://2kalameh.blogfa.com

چه خبر؟ مامان چطورن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد